7 Kasım 2009

MİMLENMİŞİM

Sevgili asimelek58 arkadaşım beni mimlemiş, mim konusuda sinir küpü...kendisine teşekkür ediyorum. Aklıma gelenleri yazayım..
Yalancı ve bunu çok rahat yapan insanlara,
İki yüzlü insanlara ve onlara yaranmak için taklalar atan insanlara, (çok şükür yalancı ve ikiyüzlüleri hayatımdan çıkardım)
Koyun gibi güdülen insanlara, (ama ne yalan söyleyeyim onları izlemek eğlenceli oluyor)
Meraklı insanlara, nereye gittin nereden geldin diye soranlara (çok şükür onlarıda çıkardım hayatımdan)
Duyarsız,tepkisiz insanlara,
Çevreyi kirletenlere, bizi geç küçük çocukların yanında sigara içenlere,
Güzel türkçemizin arasına yabancı kelimeler sokuşturanlara,
Başkalarının avukatlığını yapanlarada SİNİR OLUYORUM....
SİNİR OLUYORUMMM
Sinir olduklarımdan birkaçı bunlar işte,,,
bende turkuaz25. ve benimbahcem. arkadaşlarımı mimliliyorum.

5 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

Ahhh Zeynep'cim yazdıklarına ayynen bende sinir oluyorum...Liste uzar yazmaya kalsanda neyse !!!
Seni tanımak güzeldi..Yine harikalar yaratmışsın..Yaratmak Allah'a mahsustur harikalar çıkarmışsın...Ellerine vede makinana sağlık...
Bir ara burda bir yoldan geçerken zeynep çeyiz evi yazıyordu dükkanın isminde..dedim senmisin acep..googledan direkt sayfana bakınca gördüm sen kayserideymişsin..valla adana yazsaydın gidip soracaktım dükkana..banada çok yakındı çeyizevi..sana kolay gelsin hayırlı cumalar..

zeynep çeyiz evi dedi ki...

SİNİR OLDUKLARIMA, BAZILARI ÜSTLERİNE ALINMIŞ,EH YARASI OLAN GOCUNURRRR HER ZAMANKİ GİBİ BENİ TAKİP EDİYORLAR DEMEKKİ....NE MUTLU BANA

zeynep çeyiz evi dedi ki...

YENİ EKLEME YAPTIM...BAŞKASININ YERİNE (HAV......)YANİ AVUKATLIK YAPANLARADA SİNİR OLUYORUM

zeynep çeyiz evi dedi ki...

lütfen edepsizliklerinizi buralarda bari göstermeyin çok Ayıp

ayşe dedi ki...

Zeynep hanım,yüreğinize sağlık,maalesef böyle insanlar okadar çokki sanki duygularımı anlatmışsınız teşekkürler..